عیدانه... http://cafe70.ir/index...8%AF/


تنهایی های من!


HoMe ^ aRcHiVe ^ MaIl ^ DeSgInEr ^ PrOfILe

جمعه 16 اسفند 1392
عیدانه...

 می نویسم تا میان دلم سالی نو شود و قصه ای تازه جان گیرد...

اما این بار...

شاد می نویسم...وکلمات بهاری دلم را عید ی می دهم به قلب عاشقت..

تو نیز بنویس..

تو هم به خاطره ها مجال حضور ده...

باری دیگر ..

باز هم باهم...

با کلمات .. عاشق می شویم...

خانه ی دل هامان را می تکانیم ازنفرت..

سالگرد جنون دلت کجا تحویل میشود ...!!!!!؟؟؟؟؟؟

سال هاست می نویسم ...

تا شاید روزی دوباره دلت به حال من تحویل شود!

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

محمدرضا
ساعت15:56---28 تير 1393
سلام وب زیبایی دارین

ممنون میشم اگه به وب منم یه سری بزنین

منتظرم
پاسخ:ممنون از نظرتون...چشم در اسرع وقت سر می زنم...!:)


reza
ساعت11:53---22 خرداد 1393
هر وقت دلم گرفت لبخند میزنم

به یاد کسی که برای لبخندش بارها دلم گرفت . . .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





8:0 پریا
http://cafe70.ir/index...8%AF/

کـــــافه هفتــــــاد

دريآفت کد بآلآ بر برآي وبلآگ